fredag 20 februari 2009

Så va de fredag igen då....

Här har man inte fått mycket tid med datan, de har gått runt hela tiden hela veckan.
I dag är pojkarna ledig åh är hemma med mamma, dottern är på skolan men kommer
hem med bussen så fort de har slutat åh då blir de mys i soffan innan man ska hämta hem
gubben å börja med maten. :)

Dess värre så har Max varit lite orolig i natt och jag kunde inte riktigt förstå varför han har sovit så oroligt, han som har sovit så bra i nästan två veckor, men i morse när han vaknade fick jag de bekräftat varför natten har varit som den har varit HANS ASTMA är åter tillbaka som han inte har haft besvär av på snart 3månader. :(
De rosslade och bubblade i bröstet på honom (åh mammas lilla vän) inte undra på att de va oroligt inte.
Så nu hoppas jag att de inte blir värre igen vill inte.

Denna vecka har de varit full fart för barnen i skolan och på dagis åh de gillade verkligen att ha gympa då va de skidor och sedan i onsdags så va de Barnens vasalopp och även dagis va med :D
De va nöjda och glada barn som man fick hem den dagen och så stolt så, och i går va de bad för de två större så mycket har de varit men de har dock inte klagat de har bara varit glada miner här hemma sedan dess. ;)

Bilder på de kommer lite senare nu ska jag åter gå till dagens syssla åh plocka, tvätta och städa undan.

Men hjälp höll ju på att glömma va ju i väg på intervju i onsdag på ett sälj jobb och hoppsan jag börjar den 2mars där, undra va jag har gett mig in på nu då :)
Jaja får väl testa på de åh se hur de går för mig då *SKRATT*

Ha de gott så höres vi sedan.

Kramar om

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Tråkigt med Lillemans astma, men ni har väl medicin så ni kan lindra?
Kul med nya jobbet! Grattis!
Vad, mer exakt, är det för jobb?

Kram! :)

Mitt liv som fyrbarns mor sa...

Lilla Jag:
Det är inne säljar jobb som jag nu ska testa på och de är väl att skaffa kunder till ett teleföretag.
Jo vi har mediciner hemma och nu har han även fått febern :( så de är väl dax med förkylning här nu då.

Kramen :)