fredag 20 februari 2009

Dumma dumma internet.... :(

Usch va jag är trött när internet är segt och inte vill som jag vill. :(
Nä men så kan de väl va i bland att inte heller internet är på topp hela tiden,
jaja lite ifrån i dag kommer de allt.
Max va ju som sagt rosslig och bubblig i bröstet i morse och nu har lillvännen min
39.5 i feber min lille goding. Han har mest sovit i dag och de är inte alls likt honom de,
lider när jag ser honom hade jag bara kunnat så hade jag tagit febern ifrån honom.
Bröstet är dock inte lika rolligt längre med lite mediciner, var lite tveksam till en början om
jag skulle våga ge honom för han har ju inte fått sedan i december men snabbt kom mammas tankar hallå du som jobbar inom vården och de är Max mediciner så han fick han blev mycket bättre i bröstet.
Tanken va ju också att nu ger jag honom blir han inte bättre så åker vi in så han får inhallera på sjukhuset men han blev bättre TACK OCH LOV för de.

Nä nu ska jag snart sätta mig och mysa med mina små Kids kankse blir de film vem vet :D

Jo den som funderar på va de är för jobb jag hade sökt de är ett säljar jobb, eller man ska väl försöka ragga kunder till ett telebolag, haha ska jag klara de *LER*
Jaja testar man inte så vet man inte.
Men helst av allt hade jag velat haft jobb inom vården men de ser också mörkt ut men hoppas att man snart får jobb där.

Nä mysa pysa ska jag nu göra med kids.

Åter kommer senare.

Jo U va får du tag på alla bra bilder? kankse man kan få lite tips av dig? SNÄLLA, GULLIGA, RARA DU :D

Kramen

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Klart du fixar jobbet! Du måste tro på dig själv! :)

Angående bilderna - jag bildgooglar på det ämne jag skriver om. Ibland hittar jag nån bild som passar, ibland inte! :)

Hoppas du förstår vad jag menar? Annars ska jag förklara bättre sen!
Men nu ska jag krypa i säng.

Kram och god natt!