fredag 6 februari 2009

Vilken fredag :(

Ja de kan man då säga, usch inte alls roligt.
Denna vecka har jag inte mått så bra och inte konstigt att jag har mått dåligt :(
Hade ont i magen när jag vaknade men tänkte först bara att jaja de är ju den veckan för vi kvinnor, alltså röda faran. Men samtidigt så gjorde de ondare än va jag brukar så jaja var i väg på mitt återbesök i dag på Gyn som jag hade och de visade sig att jag har en inflammation i livmodern tjohoo va bra åh kul, läkaren ville att de skulle ta snabb crp men de låg under 10 tack och lov men så tod de tempen visst 37,8.
Nu kankse många tycker hallå de är ju ingen feber, men på lilla mig är de så, har min vanliga temp på 36.
Så inte undra på att man har kännt sig konstig så nu får jag äta lite medicin och åter om em vecka om jag inte blir sämre då måste jag in Akut, så nu hoppas jag bara på att de blir bättre har ingen lust att va sjuk.
Men va göra men de är så trist och i helgen kommer jag bara att vara och mysa ner mig i soffan, men bok och så.
Inte alls göra så mycket och i morgon kväll kommer jag och mina älskade kids titta på Melodifestivalen och mysa, åh vem vet kankse man har tänt i öppna spisen med så man verkligen myser. :D

Nu ska jag surfa runt lite sedan blir de soffan för min del.

Kram och hej så länge.

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Nämen usch då!
Har du inte haft väldigt ont?!?
Ta det lugnt och vila upp dig nu, så är du säkert snart pigg igen!

Kram!