söndag 8 februari 2009

Känner mig lite piggare.....

Så vakna man i dag och man känner sig lite piggare åh så skönt, men man ska kankse inte va allt för glad dagen har ju som sagt bara börjat ännu.
Men lite glad kan man ju få känna sig då när man har varit så matt i kroppen de senaste dagarna, kankse har de vänt sakta men säkert trots allt.
Nu ska jag köra i gång en tvättmaskin här hemma och passa på att dammsuga lite, men efter de så blir de inget mera för i dag inte. :)
Man ska inte ta ut sig på en gång eller va säger ni om de *LER*

I dag kommer de att bli Kycklingpaj till middag, ett nytt recept som jag hittade åh som jag måste bara prova, hoppas att de går hem hos mina små troll med. ;)

Lägger ut receptet sedan här på bloggen.

Nä tvätten i maskin va de ju om vi ska ha något rent tills i morgon, då vi ska vara på den nya skolan och dagiset, barnen bara längtar nu tills de börjar.
Hoppas hoppas att de är bättre nu då för min älskade dotter som har haft en jobbig klass sedan hon gick i förskolan.

KRAMAR OM.

Hoppas ni får en underbar söndag.

Inga kommentarer: