torsdag 5 februari 2009

Känner mig inte helt kry :(

Usch här är man inte helt 100% kry inte, ont i huvudet och känns lite i halsen på en. Jobbade måndag och tisdag skulle ha jobbat i går kväll men i går morse vakna jag meden hemsk huvudvärk. *Mutter och åter mutter* Körde barnen på skola och dagis, sedan åkte jag hem la mig en stund för hopp om att huvudvärken skulle va borta så jag kunde åka och jobba. Men icke de när jag vakna kändes de konstigt i näsan och halsen, och huvudvärken va kvar så jag ringde och medela att jag blev hemma så himla typiskt när man ska gå intro. :(
Nu känns de även som att febern är på G med, fryser och har mig och känner som att jag vill bara sova, ligga under täcket och så.

Men så blir de inte nu, eller ja får bli när gubben kommer.
Barnen är de full fart på och då blir de ju ingen lugn stund, skulle även ha dammsugt kåken i dag men orken har inte räkt till åh va jag blir sur på detta.
Men men får försöka att ta en sväng i allafall med snabeldraken, åh sedan får man vila så mycket som möjligt i helgen så jag är någorlunda pigg på måndag då mina älskade barn börjar på nya skolan och nya dagiset.

Nä nu är de väl bara att förska att fixa iordning lite middag här så man blir klar med den någon gång, önskemål om pannkaka här, men ska försöka att diskutera om detta och så de blir något lättare att göra ingen lust att stå och steka pannkakor nu när man känner sig så här.

Jaja nu är de som de är.
Hoppas ni andra är friska och krya.

KRAMAR OM

Inga kommentarer: