måndag 2 februari 2009

Ny vecka och månad....

Ja så var de en ny vecka och månad då, tänk va tiden går fort men ändå
har själva januari månaden gått tungt känns de som. Men nu är de äntligen
februari och jag ska gå intro på en ny avd på sjukhuset i morgon och på onsdag,
åh nästa vecka kommer jag att skola in mina barn på de nya dagiset och de äldre börjar
i den nya skolan. Både de och vi längtar tills nästa vecka kan jag lungt lova :)

Nä dags att hänga sista maskinen tvätt, ta sig en dusch och sedan blir de nog sängen för lilla lilla mig, ska ju upp vida ca 04:30 för att sitta i lugn och ro en stund äta lite frukost innan de är dax att väcka de resterande och mina små troll får en lång dag på dagis/fritids i morgon men ja se de går ju de med. Men både de och jag är nog rätt så slut i morgon efter en hel dag :D

Så nu säger jag natti natti på er alla och så ses vi troligen i morgon igen, lämnar ett liten rapport om dagen då så ni får veta om lilla jag har överlevt dagen på den nya avd som jag ska gå intro på :D

Kramis till er alla.

Inga kommentarer: